PUTChemikon

III Ogólnopolska Konferencja Naukowa – 07.06.2025

Serdecznie zapraszamy do udziału w

która odbędzie się 7 czerwca 2025 roku
w budynku Centrum Dydaktycznego Wydziału Technologii Chemicznej
Politechniki Poznańskiej

REJESTRACJA ROZPOCZĘTA

i potrwa do 24 marca (lub do wyczerpania limitu miejsc)

Uczestnik będzie mógł zaprezentować poster lub komunikat

Przykładowe obszary badawcze:

  • nowoczesne procesy technologiczne i innowacje inżynieryjne, obejmujące m.in. optymalizację procesów produkcyjnych, rozwój nowych technologii oraz zaawansowanych narzędzi inżynierskich,
  • analiza procesów elektrochemicznych i zastosowanie zaawansowanych metod spektroskopowych oraz chromatograficznych w odniesieniu środowiskowym,
  • synteza i optymalizacja związków organicznych o potencjalnym zastosowaniu medycznym, środowiskowym czy biotechnologicznym,
  • współczesne rozwiązania w zakresie projektowania i syntezy nowych polimerów, nanomateriałów oraz ich zastosowania w różnych dziedzinach przemysłu.

Lokalizacja konferencji

Centrum Dydaktyczne Wydziału Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej

Berdychowo 4, 60-965 Poznań

Regulamin PUTChemikonu

 Przed rejestracją prosimy o zapoznanie się z zamieszczonym poniżej regulaminem

Udział w Konferencji jest płatny – 120 zł

Plan ramowy

WKRÓTCE

Rejestracja

  • Trwa w terminie 24.02-24.03.2025 (lub do wyczerpania limitu miejsc)
  • Udział w III edycji PUTChemikonu jest płatny – 120 zł
  • Możliwy jest jedynie udział aktywny
  • Liczba uczestników jest ograniczona
  • Jedna osoba może zgłosić jedno wystąpienie
  • Uczestnikiem konferencji może być student lub doktorant
  • Zgłoszenie jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu PUTChemikonu
  • W celu rejestracji należy wypełnić formularz rejestracyjny (umieszczony na górze strony)

Streszczenia

  • Streszczenie należy przesłać w terminie 24.02-24.03.2025 na adres e-mail putchemistry@put.poznan.pl 
  • Plik musi być w formacie docx i być zgodny z udostępnioną formatką 
  • Uczestnik zostanie mailowo poinformowany o zakwalifikowaniu do konkretnej formy wystąpienia
  • Plakaty należy przygotować w formacie nie większym niż B1, w układzie pionowym
  • Prezentacje w formacie pdf lub ppt prosimy wgrywać przed rozpoczęciem obrad
  • Przewidziana długość komunikatu to 10 minut prezentacji i 5 minut dyskusji
  • Streszczenia zostaną zamieszczone w materiałach konferencyjnych, które zostaną opublikowane na tej stronie po konferencji

W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail putchemistry@put.poznan.pl

Patronat Honorowy

JM Rektor Politechniki Poznańskiej
prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski

Dziekan Wydziału Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej 
prof. dr hab. inż. Ewa Kaczorek

Dyrektor Instytuty Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk 
prof. ICHB PAN, dr hab. Luiza Handschuh

Marszałek Województwa Wielkopolskiego

Prezydent Miasta Poznania

Polskie Towarzystwo Chemiczne

 

Komitet Naukowy

Przewodnicząca: prof. dr hab. inż. Ewa Kaczorek – Politechnika Poznańska

dr Grzegorz Framski – Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk

prof. dr hab. Grzegorz Hreczycho – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

dr Dorota Jakubczyk – Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk 

prof. PP, dr hab. Piotr Krawczyk – Politechnika Poznańska

prof. PP, dr hab. inż. Agnieszka Marcinkowska – Politechnika Poznańska

prof. dr hab. n. farm. Tomasz Osmałek – Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

prof. UAM, dr hab. Robert Przekop – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

prof. PP, dr hab. inż. Magdalena Regel-Rosocka – Politechnika Poznańska

prof. PP, dr hab. inż. Katarzyna Siwińska-Ciesielczyk – Politechnika Poznańska

dr hab. inż. Agnieszka Świderska-Mocek – Politechnika Poznańska

Komitet Organizacyjny

Przewodnicząca: inż. Klaudia Kunicka

Z-ca Przewodniczącej: mgr inż. Wiktoria Stachowicz

Sekretarz: mgr inż. Piotr Michałowski

dr inż. Martyna Rzelewska-Piekut

dr hab. inż. Wojciech Smułek

 .

.

.

DZIĘKUJEMY ZA WASZE WSPARCIE!

PARTNERZY

PATRONAT MEDIALNY

Materiały konferencyjne: